می تواند تغییر مکان بیمار به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند تغییر مکان بیمار به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی دیالیز

آیا می توانم از SHIFT بیمار به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دیالیزی؟ در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را نه تنها می تواند به طور جداگانه در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود، آن را نیز می تواند به عنوان دستیار و یا روش های درمانی جایگزین دیالیز استفاده می شود.
آیا می توانم از SHIFT بیمار به طب میکرو چینی Osmtoherapy دیالیزی؟
همانطور که ما در آغاز ذکر شد، این نوع درمان می تواند با دیالیز با هم استفاده می شود. در وهله اول، می توان آن را به عنوان دستیار درمان استفاده می شود. با کمک این درمان، کسانی که نشانه ها و عوارض ناشی از دیالیز ممکن است، رها شوند. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است، بار دیالیز می توان به تدریج کاهش می یابد، در گذشته، متوقف شده است. سپس بیمار به دیالیز می تواند به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تغییر.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دریافت دیالیز خلاص شدن از شر؟
شما می دانید این نوع از درمان با درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر است و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه. به عنوان عملکرد کلیه را بهبود کلیه ها می تواند کار خود را بهتر انجام دهید، بنابراین بیمار بیماری کلیوی می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: